فروشگاه اینترنتی محصولات بادی (ایرانی تکس)

به فروشگاه اینترنتی محصولات بادی خوش آمدید!

ساخت استخر

میانگین هزینه ساخت یک استخر حتی اگر خودتان دست به کار شوید و بخواهید آن را بسازید، بسیار بالا می باشد. این موضوع را نیز در نظر بگیرید که در هر شهر و در هر مکانی نمی توانید بسازید چون که احتیاج به مجور ساخت و ساز دارید با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا می خواهیم 12 مرحله از ساخت استخر را به طور خلاصه بگوییم و بعد آن به توضیح مفصل راجع به انواع آن بپردازیم.


مرحله یک

طرح استخر: قبل از این که دست بکار شوید و بخواهید استخر را بسازید باید طرحی که در ذهن دارید را بکشید. دوست دارید مدوّر باشد؟ مستطیلی؟ چه میزان عمق داشته باشد؟ چه رنگی را در نظر دارید؟ هر چه قدر طرح شما پیچیده تر باشد قیمت و هزینه آن بیش تر است.


مرحله دوم

دریافت مجوز: باید اجازه ساخت استخر خود را از ناحیه ای که در آن می نشینید، بگیرید. به علاوه با شورای محلی خود صحبت و کسب اجازه کنید هم چنین همسایگانتان را از هدفی که در سر دارید با خبر کنید. اگر با مهندسین و مشاوران مجرب در تماس باشید این دو کار را به آسانی می توانید انجام دهید. این نکته را در نظر بگیرید که بعضی از مکان ها در رابطه با ساخت و احداث استخر به مشکل بر می خورند یعنی شامل مالیات های سنگین می شوند و در رابطه با کسب مجوز نا موفق می شوید.


مرحله سوم

حفاری کردن زمین: تجهیزات لازمه را برای ساخت استخر اجاره کنید (حداقل یک عدد بلدوزر) قسمتی از زمین که می خواهید استخر در آن قرار بگیرد، بکَنید. بسیار مهم است که از شهرداری خود مجوز بگیرید چون که نمی خواهید در رابطه با این موضوع مرتکب ریسکی شوید که راجع به آن اطلاعی ندارید.


مرحله چهارم

طراز بندی زمین: شما می خواهید زمین را تا جایی که ممکن است خالی کرده و کف استخر روی آن قرار گیرد. حفر عمیق آن باعث می شود که دیواره ها و کف آن به راحتی جا بگیرد. روش های زیادی در رابطه با طراز بندی زمین وجود دارد اگر استخر بتنی را به طور شیب دار می خواهید پس به طور قطع فردی با تجربه را در این رابطه می خواهید.


مرحله پنجم

فریم دیواره ها: بعد از اینکه زمین را طرازبندی کردید و کَندید پس آماده هستید که دیواره های آن را سر جایش بگذارید. دست به کار شوید دیواره های آن را با چوب و میلگرد کادر بندی کنید. دیوارها را با دقت و متصل بهم نگه دارید.


مرحله ششم

لوله کشی: از لوله کش با تجربه و مجربی کمک بگیرید تا لوله کشی مورد نیاز برای ساختن استخر انجام دهد. نیاز به بهینه سازی و سیستم تصفیه دارید که ناحیه استخر شما را تحت پوشش قرار دهد فقط لوله کشی با تجربه می تواند در رابطه با این کار به درد شما بخورد و افراد بی مهارت به آسانی باعث خراب شدن آن می شوند.


مرحله هفتم

نصب سیستم الکترونیکی: به برق کشی داخل استخر احتیاج دارید چون که برای راه اندازی سیستم تصفیه و نور پردازی آن نیاز به برق دارید. در این مرحله نیز به فردی با مهارت نیازمند هستید چون که سیم کشی بد برق منجر به رسانا شدن آن داخل آب استخر می شود و در نتیجه خطرات جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت.


مرحله هشتم ساخت

بعد از اتمام لوله کِشی و برق کِشی باید ساختن ساختمان نهایی و دیواره های اصلی استخر را شروع کنید. از سیمان برای پر کردن زمین و دیوارهای آن استفاده کنید درجه بندی شود و به صورت صاف و یک نواخت ریخته شود. به تنوع عمق و زاویه کف استخر توجه داشته باشید.


مرحله نهم ساخت استخر

ساختن دیواره ها: برطبق زمینی که کَنده اید باید شروع به ساخت دیواره های استخر کنید. اغلب از بلوک یا تکه های بتونی ساخته شده است. شما در مورد مزیت هر کدام از این مواد می توانید با مهندس خود صحبت کنید. مطمئن شوید که از مواد با درجه کیفی بالا ساخته شده است و یک سطح مناسب و معقول اطراف استخر کشیده شده است.


مرحله دهم

اتمام دیواره ها: استخر ها احتیاج به یک مانع برای رطوبت دارند و هم چنین که آب موجود در آن را حفظ کند گزینه های مختلفی وجود دارند که می توانید در رابطه با هر کدام از آنها که مناسب برای شماست با پیمانکار خود صحبت کنید. این گزینه ها شامل: سطح پلاستیکی، کاشی کاری، گچ کاری و پوشش پلاستیک فشرده شده.


مرحله یازدهم ساخت استخر

پر کردن لایه بیرونی: فضای بیرونی و پشت دیوارها را پر کنید. موادی که برای پر کردن آن فضا بکار می گیرید بستگی به محل زندگی شما دارد. پیمانکار شما بهتر است ارزانترین مصالح را در مقابل گزینه های دیگر به شما معرفی کند.


مرحله دوازدهم

پر کردن آب استخر: زمانی که ساخت آن کامل شد حالا وقت پر کردن آب استخر می باشد بستگی دارد که چگونه استخر خود را لوله کشی کرده اید در نتیجه می خواهید آن را با آب خانگی خود پر کنید یا با شرکتی در رابطه با آب مورد نیاز با استخر قرار داد بسته اید.

استخر شما ساخته شده و آماده است واز آن لذت ببرید. اما روند ساخت و ساز این مدل استخر ها زمان و هزینه زیادی برای شما دارد که این مورد نیز بستگی به مدل و جنس بتونی، فایبر گلاسی و.. دارد.

مطالب اخیر

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

ادامه مطلب
محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

ادامه مطلب
توپ استخری ارزان از کجا بخریم

توپ استخری ارزان از کجا بخریم

ادامه مطلب

ساعت مچی الکترونیکی بلک مچی

Brand
دسته بندی: الکترونیک
کد: MS46891340

40000 تومان
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.