فروشگاه اینترنتی محصولات بادی (ایرانی تکس)

به فروشگاه اینترنتی محصولات بادی خوش آمدید!

راهنمای استخر آماده

از آنجایی که در دل تابستان به سر می بریم چه خوب است که راجع به استخرهای پیش ساخته صحبت کنیم.

نکاتی چند در رابطه با خرید استخرهای پیش ساخته

استخر از چه جنسی ساخته شده است

قاعدتا باید بدانید جنسی که می خرید ارزش پولی که برای آن پرداخت کرده اید را داشته است. همچنین نگاهی به کیفیت محصول باید جزو اولویت های شما باشد. استخر پیش ساخته شما باید برای مدتی طولانی کارکند پس مطمئن شوید که از موادی مستحکم و بادوام ساخته شده باشد. اگر قرار باشد دائما در حال تعمیر سوراخ های استخر باشید ارزش خریدنش را نخواهد داشت. در اینصورت احتمالا زمان بیشتری را از آنکه برای لذت بردن صرف کنید باید روی تعمیر کردن استخر تلف کنید.

چه مدلی از استخر را بخریم

مهم است بدانید که چند مدل استخر پیش ساخته وجود دارد. مدل های رایج، سری ایزی ست اینتکس و سری های فریم فلزی هستند. سری های ایزی ست از وینیل و یا پی وی سی نرم برای دیواره های استخر بهره می برند. همچنین مجهز به یک حلقه بادی هستند که وقتی استخر را با آب پر کنید، دیواره های استخر را بالا نگه می دارند. از طرفی دیگر استخرهای فریم فلزی، قوی تر هستند. این نوع محصولات دارای میله های فولادی بوده که قسمت دیواره های پی وی سی را حمایت می کند. همچنین آن ها می توانند مقدار بیشتری از آب را در خود جای دهند.

چه شکلی از این استخرها برای ما مناسب هستند

شکل های اصلی و معمول استخرهای پیش ساخته دایره ای، بیضی، مستطیل و مربع هستند. از فاکتورهایی که در زمان انتخابِ شکل باید مورد توجه قرار داد، استفاده نهایی از استخر است. اگر قصد تمرین شنا را داشته باشید استخر پیش ساخته با شکل چهارگوش بهترین انتخاب شما است چرا که این مدل برای شنای رفت و برگشت بسیار مناسب است. از سویی دیگر اگر قصد شما فقط تفریح و لذت بردن از فراغت باشد هر شکلی برایتان مناسب خواهد بود. تنها موضوعی که باید توجه داشته باشید فضایی است که برای نصب در اختیار دارید.

مکان هایی که می توانید استخرتان را نصب کنید

علاوه بر نوع و شکل استخر پیش ساخته احتمالیِ شما، فضایی که قرار است آن را نصب کنید را پیشاپیش باید در نظر داشته باشید. بهترین جایی که می توانید برای نصب در نظر بگیرید یک سطح صاف وهموار است. سپس آن سطح را اندازه بگیرید تا حدودی از بزرگترین استخری که در آن فضا می توانید داشته باشید و شکل احتمالی آن، بدست بیاورید.

چه مارکی مناسب تر است

بهترین استخرهای  پیش ساخته را می توان در کمپانی های شناخته شده ای مانند اینتکس یا بست وی پیدا کنید. موسسات بزرگی که به فکر مشکلاتِ احتمالی مشتریان شان هستند و به همین خصلت نیز معروف اند. همچنین تهیه لوازم جانبی این استخرها از چنین تولیدکنندگان بزرگی بسیار راحت تر است.

استخر تان چقدر باید بزرگ باشد

راحت ترین راهی که برای گذر از این دوراهی وجود دارد این است که به تعداد آدم هایی که قرار است همزمان از استخر استفاده کنند فکر کنید. این موضوع را در نظر بگیرید که خانواده شما چقدر بزرگ است و چند وقت یک بار قرار است در خانه خود دورهمی داشته باشید.

امنیت استخر

 امنیت از گزینه هایی است که حتما باید آن را تیک بزنید مخصوصا در شرایطی که کودکان همیشه حضور دارند. بهترین استخر برای خانواده ای که بچه کوچک دارند استخری خواهد بود که امن ترین گزینه شان باشد. قبل از استفاده از استخرهای پیش ساخته شرایط سنی درج شده بر آن محصول را چک کنید. این کار به شما خواهد گفت که آیا طراحی استخر مناسب استفاده کودک تان نیز هست و اینکه سطح آب در آن چقدر بالا خواهد بود. تعداد زیادی از استخرهای پیش ساخته برای استفاده کودکان چهار سال به بالا امن هستند در حالی که تعدادی دیگر ممکن است برای استفاده کودکان 6 سال به بالا امن باشند.

محتویات بسته چیست

زمانی که قیمت مناسب خود را پیدا کردید می توانید چک کنید که محصول با چه اقلامی در بسته بندی ارائه می شود. خرید یک سِت کامل راه مناسبی است چون به محض آنکه بسته به دستتان برسد می توانید از استخر استفاده کنید. ضروریاتی مانند پمپ تصفیه و نردبان پیش ساخته در سِت های کامل عرضه می شوند.

مزایا

بهترین استخرهای پیش ساخته فقط برای لذت بردن نیستند، آن ها منافع بسیار بیشتری هم دارند. با داشتن استخر شخصی خود در حیاط خانه تان مزایایی که در زیر آمده را نیز تجربه خواهید کرد.

استخر های پیش ساخته اینتکس

جایگزینی ارزان تر

نصب یک استخر پیش ساخته انتخابی بسیار ارزان تر نسبت به مدل درون زمینی آن است. استخرهای بتنی هزاران دلار هزینه خواهند داشت در حالی که استخرهای پیش ساخته با قیمتی بسیار پایین تر قابل استفاده هستند. در مواردی حتی می توانید با کمتر از هزار دلار یکی از این استخر ها را برپا کنید. حتی اگر نیاز شد تا دومین استخر خود را نیز بخرید باز هم هزینه استخر پیش ساخته نهایی قابل مقایسه با ساخت یک استخر بتنی نخواهد بود.

راه اندازی سریع تر

به محض اینکه بسته به درب منزل تان رسید پروسه ی نصب آسان شروع می شود. شما بعد از باز کردن بسته بندی می توانید اقدام به نصب را آغاز کنید. راه اندازی یک استخر کامل چند ساعتی بیشتر از شما زمان نخواهد گرفت. البته زمانی هم برای پرکردن آبِ استخر مورد نیاز خواهد بود.

قابلیت حمل و نگه داری

بهترین ویژگی استخرهای پیش ساخته این است که اگر از جای اولیه آن ها راضی نبودید می توانید آنها را جا به جا کرده و در جایی جدید نصب کنید. علاوه بر این اگر از آماده کردن استخر خود برای زمستان خسته شده اید، می توانید به سادگی آن را خالی کرده، در یک محل امن نگه داری کنید تا در طول ماه های زمستان از سرما در امان بماند. تا زمانیکه هوا دوباره برای استفاده مجدد از آن مناسب شود.

فواید مربوط به سلامتی

استخرهای پیش ساخته حتی مزایایی برای سلامتی شما نیز خواهند داشت. افرادی که مبتلا به درد مفاصل هستند می توانند تنها و یا با یک تراپیست دوره های آب درمانی با استخر را انجام دهند. همچنین افرادی که مشکلات تحرکی دارند هم می توانند از این موضوع سود ببرند. کسانی که از آرتروز یا ناتوانی عضلات رنج می برند می توانند از استخرهای کم عمق به عنوان واسطه ای برای تمرین دادن به عضلات و تقویت آن ها استفاده کنند. کودکان اوتیسم نیز از مزایای شنا بهره مند می شوند مخصوصا وقتی حیوان خانگی تان نیز حضور داشته باشد. چه کسی فکرش را می کرد که یک استخر شخصی در حیاط منزلش تا این اندازه می تواند برایش سودمند باشد؟

راهنمایی هایی در رابطه با استخرهای پیش ساخته

استخر پیش ساخته

از این استخرها برای تمرینات آبی استفاده کنید. اگر استخر بزرگ مستطیلی داشته باشید، برای شنای رفت و برگشت عالی هستند. با این حال انواع دیگر این استخرها نیز برای هر تمرینی از قبیل افزایشِ حجم نفس قابل استفاده خواهند بود.

شما می توانید بچه ها را هم وارد بازی کرده و یک استخر کوچک بادی برایشان تهیه کنید و در استخر پیش ساخته خود آن را شناور سازید. بچه ها مطمئنا عاشق این پیشنهاد خواهند شد. استخرهای پیش ساخته به اندازه ای کم عمق هستند که بچه ها بتوانند در آن آب بازی کنند. این موضوع به آسودگیِ پدر و مادر کمک شایانی می کند چرا که نه تنها نگران عمق آب نخواهند بود بلکه به اندازه خودِ بچه ها می توانند از آب لذت ببرند.

معمولا کسانی که از این محصولات تهیه کرده اند در کنار آن یک سکوی چوبی کوچک نیز تهیه می کنند. معمولا نحوه نصب به این صورت است که این سکوی چوبی در گوشه ای از استخر که نردبان باشد، قرار می گیرد. با کمی تحقیق و سرچ، اطلاعات زیادی از اینکه این سکوی چوبی را دقیقا کجا بهتر است نصب کنیم در اینترنت پیدا می شود. این کار دو منظوره است چون علاوه بر اینکه کمک می کند تا راحت تر به استخر وارد و از آن خارج شوید، به شما جایی برای استراحت بین شنا می دهد و می توانید هر وقت خواستید کمی خوراکی از آن جا بردارید و بخورید!

از استخر پیش ساخته خود مراقبت کنید

درست مثل هر جا یا وسیله ای در خانه شما، استخرهای پیش ساخته هم گاه به گاه نیاز به نظافت و تمیزکردن دارند. نگه داشتن یک محیط تمیز و امن یک ضرورت برای استخرداران به حساب می آید.

اول از همه به کمی اطلاعات در رابطه با گردش آب نیاز پیدا خواهیم کرد. هر استخری یک سیستم گردش دارد که شامل پمپ تصفیه، دریچه تخلیه و فیلترها می باشد. وظیفه این سیستم این است که آب استخر، در جریان باشد و در کنار آن مواد شیمیایی مورد نیاز استخر را به طور یکنواخت در آب پراکنده می کند. هر قطعه ای از این سیستم گردشی مسئول انجام این کارها هستند تا شما بتوانید از تجربه آب سالم و بی ضرر، همیشه لذت ببرید.

حالا می توان مشخص تر در این مورد صحبت کرد. آب از قسمتی سبد شکل، قبل از فیلتر عبور می کند و همینجا شاخ و برگ و قطعات بزرگ را جدا می کند. سپس آب به سمت فیلتر می رود و ذرات کوچکتر که توسط سبد تصفیه، گیر نیفتاده بودند از آب جدا می شوند. فیلترها همچنین به عنوان سیستم ضدعفونی برای استخر کار می کنند. ضدعفونی کننده مرسوم این کار کُلر است که به صورت قرص، دانه و یا شاخه ای وجود دارد. بعد از عبور از فیلتر، آب از پمپ نیز می گذرد. بعضی پمپ ها حتی آب را گرم هم می کنند، و این پروسه منجر به داشتن آبی تمیز و ضد عفونی شده خواهد شد.

هرچند سیستم گردشی آب، ترتیبِ آلودگی ها و هرچه که بر آب استخر شناور باشد را می دهد اما فراموش نکنیم که آلودگی های دیگری نیز ممکن است آب، کف و دیواره ها را بپوشانند. یک جاروی اتوماتیک استخر می تواند مشکل ما را در این زمینه حل کند.

علاوه بر نگهداری هایی که از خودِ استخر به عمل می آورید یک جاروبرقی نیز می تواند خیلی کمک کننده باشد. جاروبرقی می تواند خاک هایی که بر دیواره های استخر می نشیند را گرفته و تا حدی مانع از تولید جلبک از این گرد و خاک ها شود. برای قسمت هایی از استخر هم که آب به خوبی در گردش نیست می توانید از یک قلموی بزرگ یا جارو استفاده کرده و آن جا را تمیز نمائید.

سوالات متداول

اگر هنوز خریدِ یک استخر پیش ساخته را در نظر دارید، در این قسمت سوالاتی را مشاهده می کنید که معمولا یا توسط خریداران و یا توسط دارندگان این استخرها مطرح می شود.

در صورت موجودی کالا شما می توانید محصولات را در تهران تا 24 ساعت و در هر شهر دیگری بین 2 الی 4 روز کاری تحویل بگیرید.

روش پر کردن استخر

دوراه برای پر کردن آب استخر وجود دارد. یکی به وسیله ی شلنگ آب که قاعدتا برای استخرهای بزرگ مدت زمان بیشتری نیاز خواهد بود و یا اینکه می توانید به وسیله ی تانکرهای آب این عمل را در بازه ی زمانی بسیار کوتاه تری انجام دهید.

نحوه نگهداری

هر استخری نگهداری خاص خود را دارد، اگرچه اصول نگهداری اولیه همه آن ها بسیار ساده است. به صورتِ هفتگی با استفاده از یک جارو استخر را تمیز کنید و سبد تصفیه را خالی کرده و آب را به وسیله پمپ استخر تصفیه نمائید تا آبی تمیز و شفاف داشته باشید. همچنین بسته به روشِ ضدعفونی که انتخاب کرده اید نیز می توانید از کلر یا آب شور استفاده کنید.

آیا استخرهای پیش ساخته عمیق هستند؟

بیشترین عمق یک استخر پیش ساخته چیزی در حدود 132 سانتی متر می باشد چرا که دیواره های استخر تحت تاثیر فشار بالایی قرار دارند. به همین دلیل بیشترین عمق ممکن که فشار آن برای این دیواره ها قابل تحمل باشد همان در حدود 132 سانتی متر خواهد بود.

چطور آب استخر را خالی کنیم

بعضی استخر ها رابط تخلیه داشته و به راحتی اجازه خارج شدن آب را می دهند. همچنین می توانید با استفاده از پمپ آب و یا شلنگ نیز این عمل را سریع تر کنید. برای انجام این عمل می توان از چند شلنگ استفاده کرد و آب استخر را در مدت زمان کوتاه تری تخلیه نمائید.

جمع بندی

بسیاری از مردم ممکن است استخرهای بتنی را به استخرهای پیش ساخته ترجیح دهند. اما اگر کمی در مورد آن فکر کنید، داشتن یک استخر پیش ساخته مزیت های زیادی برای شما خواهد داشت مخصوصا وقتی که نگرانی اولیه شما هزینه های راه اندازی باشد. انتخاب بهترین استخر پیش ساخته برای شما ممکن است کمی مشکل به نظر بیاید، با این حال در نظر گرفتن تمامی فاکتورهایی که راجع به آن صحبت شد می تواند کمک بزرگی به شما کرده و بر خرید نهایی تان تاثیرگذار باشد. اگر شما یک حیاط با اندازه مناسب داشته باشید خرید استخر پیش ساخته می تواند یک خرید مناسب برای آن فضا باشد بدون آن که حساب بانکی خود را نابود کنید.

و در نهایت زمانی که چشمتان یکی از استخرهای پیش ساخته را گرفت و به نظرتان بهترین انتخاب برای شما بود، در خرید آن تعلل نکنید چرا که هیچ چیز لذت بخش تر از آن نیست که در حیاط منزل خود و در گرمای تابستان کمی تفریح و استراحت داشته باشید.

مطالب اخیر

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

ادامه مطلب
محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

ادامه مطلب
توپ استخری ارزان از کجا بخریم

توپ استخری ارزان از کجا بخریم

ادامه مطلب

ساعت مچی الکترونیکی بلک مچی

Brand
دسته بندی: الکترونیک
کد: MS46891340

40000 تومان
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.