فروشگاه اینترنتی محصولات بادی (ایرانی تکس)

به فروشگاه اینترنتی محصولات بادی خوش آمدید!

کلیه برند های موجود اینتکس سنتر در یک نگاه

F.I.T (شرکت فخر ایران)- نام مستعار فیت

شرکت ایرانی در خصوص وسایل کمپینگ بیش از نیم قرن است که فعالیت مستمر داشته و محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه کرده است که نمی شود آن را انکار کرد. نام کامل این شرکت شرکت فخر ایران چادر می باشد که به اختصار به آن fit میگویند. محصولات این شرکت بسیار متنوع بوده، انواع چادر فایبر گلاس، چادر اتومات، چادر فرانسوی، چادر فنری و چادر عصایی و همچنین انواع کیسه خواب و تختخواب های تاشو در این شرکت تولید می شود. میز و صندلی، گاز و فانوس سفری، چادر ماشین و سایبان تنها قسمت کوچکی از محصولات کمپینگ این برند معتبر و بزرگ ایرانی است. البته بیشتر در بازار، چادر ها مورد توجه عموم قرار گرفته است، به دلیل مدل های جدید و پارچه های با کیفیتی است که استفاده شده، برای مثال چادر اتومات شرکت FIT یک کالای مدرن و جدید می باشد که بسیار خواهان دارد، نصب و راه اندازی آن بسیار راحت تر از دیگر چادر های موجود است. همچنین به دلیل تنوع بالا در چادر ها، برای همه خانواده ها و طبیعت گردان مناسب می باشد. سال حمایت از تولید ملی را با خریداری اجناس ایرانی شروع کنیم.


INTEX (اینتکس)

شرکت اینتکس ابتدا کار خود را با ساخت توپ های بادی آغار کرد که به بیش از 40 سال پیش بر می گردد. از آن زمان تا کنون محصولات متنوعی به بازار عرضه کرده است که گستردگی بسیار زیادی دارد همانند : شناور های آبی که خود مجموعه بسیار گسترده ای می باشد، تخت خواب های بادی که مدل های متنوعی دارد، همچنین تشک بادی که بیشتر مناسب کمپینگ می باشد و از کیفیت مطلوبی برخوردار است. استخر های پیش ساخته فریم دار و استخر های بادی اینتکس بسیار با کیفیت می باشد که از سال 1997 میلادی ساخته و در بازار عرضه شدند، ابعاد متنوع آن باعث شده که برای مصرف خانگی  و هم برای مصارف تجاری، پرورش ماهی و کشاورزی مناسب باشد. البته جکوزی های بادی نیز توسط این شرکت ساخته می شود که میتوان آن را انقلابی در این عرصه دانست. قایق های بادی اینتکس از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و در مدل های متنوعی به بازار عرضه می شوند. البته این شرکت به جز محصولات اصلی خود، وسایل جانبی نیز تهیه می کند تا در زمان خرید اطمینان بیشتری از کالا خود داشته باشد. در بیش از 100 کشور در جهان شما میتوانید محصولات  برند اینتکس را خریداری کنید. در 10 سال گذشته، اینتکس سعی کرده تا با کاهش استفاده از سوخت های فسیلی و جایگزینی سوخت های پاک به محیط زیست زمین کمک کند. دفتر مرکزی این شرکت در آمریکا است ولی تمام کالا های آن در کارخانه های آن در چین تولید می شوند، از این بابت نگرانی وجود ندارد چراکه با داشتن آزمایشگاه های پیشرفته و تست محصولات به صورت تصادفی به شما اطمینان می دهد که تمامی کالاهای این شرکت در محیطی بهداشتی تهیه شده و از کیفیت بالایی برخوردار است.


BEST WAY (بست وی)

شرکت بست وی از سال 1994 شروع به فعالیت کرده و در این سال ها تلاش کرده تا کیفیت، نوآوری، و تحقیق بر روی محصولات را ارتقاء دهد که تمام این موارد در جهت راحتی بیشتر مصرف کنندگان بوده است. دارای مدل های گوناگونی است که هر سلیقه را میتواند به خود جذب کند و نیاز های آنان را برطرف سازد. مهم ترین هدف بست وی ایجاد سرگرمی و خدمات بهتر در تمام جهان است. مهم ترین دغدغه شرکت، کاهش آسیب به محیط زیست و استفاده از مواد قابل بازیافت در محصولات خودش است. بیشتر در زمینه تفریحات آبی فعالیت دارد ولی تخت بادی، تشک بادی، استخر های پیش ساخته و بادی، جکوزی و وسایل مورد نیاز کمپینگ همچون کیسه خواب یا صندلی و . . . تنها گوشه کوچکی از محصولات این شرکت بزرگ جهانی است. برای اطمینان خریداران و مشتریان بست وی، در هر بخش شرکت افرادی بر فرایند تولید نظارت می کنند که کیفیت و بهداشتی بودن رویه ساخت تضمین شود. شرکت بست وی با برند های مشهور جهانی همچون مارول، باربی، دیزنی، فیشر پرایس و . . . طرف قرار داد بوده و به سفارش آنها محصولات متنوعی را تولید می کند.


Jilong (جیلونگ)

برند جیلانگ بیش از 20 سال است که در صنعت محصولات بادی فعالیت می کند و در 50 کشور مختلف دنیا دارای نمایندگی های فعال می باشد. هر ساله 100 مدل جدید از انواع وسایل بادی با جنس پلاستیک فشرده مقاوم را برای مشتریان خود در سراسر جهان عرضه می کند، محصولات آن طراحی منحصر به فرد دارند، از کیفیت بالایی برخودار هستند و دوستدار محیط زیست می باشند. از کالاهایی که توسط جیلانگ تولید می شود می توان به استخر بادی و استخر فریم دار ، تخت بادی، تشک بادی، وسایل سرگرم کننده، جکوزی بادی ، تخته های موج سواری بادی، کایاک و قایق های بادی است. با برند های مشهور جهانی همکاری دارد که میتوان به دیزنی، اینترتک، والمارت و . . . می توان اشاره کرد. جیلانگ تمام مراحل استاندارد iso9001 را کاملا قبول شده است، به همین دلیل از نظر بهداشتی و کیفیت مواد تولید شده در این شرکت میتوان مطمئن بود. به غیر از پاس کردن تست های استاندارد های جهانی، در خود آزمایشگاه های مجهز و پیشرفته جیلانگ نیز محصولات تست می شوند. دفتر مرکزی در شانگهای چین می باشد و دارای چندین کارخانه است که درکل 5 خط تولید منحصر به فرد دارد.


Parsun (پارسان موتور)

پارسان یک برند جهانی است که موتور قایق، ژنراتور، پمپ، و موتور های صنعتی تولید می کند و البته طراحی و ساخت محصولات خودش را با همکاران آمریکایی و ژاپنی خود انجام میدهد. پارسان از سال 2001 در شهر شوژو چین شروع به فعالیت حرفه ای خود کرد ولی پایه ریزی آن از سال 1968 میلادی شروع شده است. در 100 کشور مختلف جهان دارای نمایندگی می باشد. موتور های ساخته شده در پارسان، موتور ها بیش 500 ساعت تست را می گذراند و تمام موتور قایق های بادی نیز 1 ساعت تست می شوند تا از سلامت کالایی که قرار از به دست مشتری برسد مطمئن شوند. پارسان برای پروژه های دولتی، سازمان ملل ، نیروی دریایی بریتانیا، نیروی زمینی روسیه و بسیاری دیگر از نیرو های نظامی در جهان موتور قایق تولید می کند.


Pavillo (پاویلو)

پاویلو زیر نظر شرکت بست وی به طراحی و توسعه محصولاتش می پردازد به همین دلیل از لحاظ کیفی مشکل ندارد و در بین برند های کمپینگ، گزینه خوبی است. با پاویلو شما میتوانید در گرمای تابستان یا سرمای زمستان از ماجراجویی در دل کوه یا طبیعت لذت ببرید بدون آنکه اذیت شوید. برای پیاده روی های طولانی درون جنگل یا صحرا، شما نیاز به یک کوله پشتی محکم و با دوام دارید تا وسایل کمپینگ خود را در آن جای داده و با خیال راحت به گردش خود بپردازید. کمپینگ بدون کیسه خواب امکان پذیر نمی باشد، بعد از یک روز پر ماجرا، پیاده روی، شنا یا حتی تماشای زیبایی های محیط در آخر شما نیاز به یک خواب راحت نیز دارید ! ما به شما کیسه خواب های پاویلو را پیشنهاد می کنیم چراکه انواع مختلفی دارد و به گونه ای طراحی شدند که بسته به نوع در آب هوای های مختلف قابل استفاده باشند، حتی برای کودکان نیز کیسه خواب هایی در نظر گرفته شده است تا وسایل کمپینگ شما تکمیل شود. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که شب ها درون طبیعت به استراحت و خواب می پردازند، یکی از مهمترین ابزار کمپینگ، چادر می باشد که برند پاویلو در این عرصه نیز دستی دارد. چادر مسافرتی کمپینگ 2، 6، 4 و 10 نفره به شما این امکان را می دهد تا بسته به تعداد خریداری کنید، همچنین در برخی از مدل های این برند فاضی داخلی تقسیم بندی شده تا هرکس حریم خصوصی خودش را داشته باشد و در کل همگی راضی بوده و لذت ببرند. پاویلو یک برند و شرکت آمریکایی می باشد که با چندین خط تولید و استفاده از مواد مرغوب درجه یک، به شما یک ماجراجویی خاطره انگیز را می دهد.


Yamaha (یاماها)
برند یاماها یک شرکت چند ملیتی ژاپنی می باشد که تولیدات آن از موتور ها و ماشین ها گرفته تا آلات موسیقی و وسایل ورزشی آبی می باشد. به قدری ابزار تولید شده در این شرکت زیاد است که برای توضیح هر کدام نیازمند مقاله ای جداگانه می باشد. از 12 اکتبر 1887 میلادی شروع به فعالیت حرفه ای خود کرده و در سراسر جهان به دلیل کیفیت بسیار بالای خود به شهرت رسیده است. جلیقه های نجات این شرکت بسیار ایده آل می باشند و بهترین گزینه برای استفاده می باشند زیرا تایم مقاومت فوم های داخل آن ها بسیار بیشتر که تا 1 ساعت می باشد و این مدت زمان برای رسیدن تیم های نجات کافی بوده و تراکم داخلی آن از برند های دیگر موجود در بازار بسیار بالاتر است. قیمت ارزان نسبت به کیفیت باعث شده تا مشتریان آن در سرار جهان از برند یاماها راضی بوده و به یکدیگر پیشنهاد دهند.

مطالب اخیر

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

ادامه مطلب
محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

ادامه مطلب
توپ استخری ارزان از کجا بخریم

توپ استخری ارزان از کجا بخریم

ادامه مطلب

ساعت مچی الکترونیکی بلک مچی

Brand
دسته بندی: الکترونیک
کد: MS46891340

40000 تومان
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.