فروشگاه اینترنتی محصولات بادی (ایرانی تکس)

به فروشگاه اینترنتی محصولات بادی خوش آمدید!

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

شرکت اینتکس و بست وی از قدیمی ترین و معتبرترین شرکت هایی هستند که مدت ها است به تولید محصولات بادی مشغول بوده و بهترین وسایل تفریحی آبی را در بازارهای جهانی عرضه داشته اند. با توجه به سوالاتی که برای عده ای از دوستان پیش آمده بود امروز قصد آن را داریم تا با این دو شرکت بیشتر آشنا شده و نگاهی دقیق تر به خصوصیات و ویژگی های هر کدام از آن ها داشته باشیم.

 

شرکت اینتکس یک کمپانی آمریکایی است که از سال 1975 با نام تجاری The wet set اولین محصول بادی خود را که یک توپ ساحلی بود تولید کرد. چند سال بعد این شرکت شروع به تولید انواع تشک بادی نمود و بالاخره در سال 1997 از اولین استخر پیش ساخته خود رونمایی کرد. دفتر اصلی این شرکت در کالیفرنیا می باشد و مانند بسیاری از دیگر شرکت های بزرگ دنیا، محصولات متنوع را کارخانه های خود واقع در چین تولید می کند. محصولات اینتکس همواره از کیفیت ساخت خوبی برخوردار بوده اند و به همین دلیل هر ساله در لیست پرفروش ترین محصولات بادی از قایق گرفته تا تخت و تشک بادی، اینتکس یک یا چند جایگاه از بهترین ها را به خود اختصاص داده است. اینتکس همچنین خود را موظف به رعایت استاندارد های زیست محیطی می داند و هر سال در جهت استفاده کمتر از سوخت های فسیلی و استفاده از موادی که ضرر کمتری به طبیعت خواهد رساند گام های جدی بر می دارد. تا به امروز محصولات بادی اینتکس در بیش از یکصد کشور مختلف عرضه و در دسترس عموم قرار گرفته است.

شرکت بست وی نیز در سال 1994 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع محصولات بادی آغاز کرد. این شرکت با استفاده از خط تولید تماما اتوماتیک و به کمک دانش فنی روز افزون خود محصولاتی با کیفیت و با دوام تولید کرده است. بست وی از بسیاری از جهات همانند اینتکس عمل کرده و آن را سر لوحه کاری خود قرار داده است. تمرکز شرکت بست وی بیشتر بر روی تحقیقات فنی و علمی می باشد که مجموعا بیش از سیصد نفر را به همین منظور در اروپا، آمریکا و شانگهای در استخدام خود دارد. بست وی همچنین پا را فراتر گذاشته و در زمینه تولید محصولات کمپینگ و مسافرتی نیز وارد شده است که با نام تجاری پاویلو مشغول به فعالیت بوده و محصولاتی از قبیل چادر مسافرتی، انواع صندلی تاشوی مسافرتی و کیسه خواب را تولید می کند. بست وی نیز همانند اینتکس به رعایت مسایل زیست محیطی متعهد بوده و تمرکز زیادی بر روی این مساله دارد. دفتر اصلی این شرکت در شهر فینیکس در ایالت آریزونا مستقر است و تمامی محصولات تولید شده توسط آن در کارخانه های این شرکت واقع در شانگهای چین تولید می شوند.

 

INTEX

BESTWAY

 

1966

1994

سال تاسیس

آمریکا-کالیفرنیا

آمریکا-فینیکس

دفتر شرکت

چین

چین-شانگهای

کارخانه

👍

👍

استخر بادی و پیش ساخته

👍

👍

تخت بادی

👍

👍

مبلمان بادی

👍

👍

قایق بادی

👎

👍

چادر مسافرتی

👍

👍

وسایل تفریحی آبی

👍

👍

پمپ باد

👍

👍

جکوزی بادی

👎

👍

لوازم کمپینگ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اما محصولات مختلف این دو شرکت چه تفاوت هایی با هم دارند؟ هر دو شرکت در یک حوزه کاری مشغول به فعالیت هستند و در هر دسته بندی محصولات مشابهی را به بازار عرضه کرده اند. شاید درک بهتر این مطلب جز با مقایسه محصولات این دو برند ممکن نباشد. برای شروع می توانیم یک تخت بادی یک نفره از بست وی را با نمونه مشابه همین مدل از اینتکس مقایسه کنیم تا ببینیم در جزئیات ساختاری این دو چه تفاوت ها و شباهت هایی وجود دارد.

 

BESTWAY-67558

INTEX-64412

 

191X97X43

191X99X46

ابعاد

6.4 / 250 KG

6 / 135 KG

تحمل وزن / وزن

جیر ضد تعریق

جیر ضد تعریق

جنس رویه

خوشخواب مشبک

الیاف نخ پلیستر

ساختار داخلی

3 دقیقه / دارد

2.5 دقیقه / دارد

زمان پر و خالی شدن / پمپ

دارد

دارد

تست-برچسب تعمیرات-ضمانت پمپ

کمتر

بیشتر

قیمت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

با توجه به اطلاعات ارائه شده در جدول می بینیم که این دو تخت بادی در بسیاری از شاخصه ها بسیار شبیه به هم بوده و در یک رِنج کیفی قرار دارند. شرکت اینتکس همواره بهترین محصولات را تولید و عرضه کرده است و اعتماد زیادی به محصولات این شرکت در بین خریداران وجود دارد. محصولات بادی بست وی اما با اینکه نسبت به اینتکس کمتر شناخته شده است، سعی در کم کردن فاصله خود با اینتکس داشته و در برخی موارد حتی از آن نیز پیشی گرفته است. با توجه به ابعاد محصول، جنس بدنه و رویه و پمپ باد می بینیم که این دو محصول کاملا در این موارد با هم رقابت می کنند و آماری یکسان را ارائه می دهند. وزن تقریبی هر دو در یک سطح است اما تخت بادی بست وی با اختلافی زیاد می تواند وزن بیشتری را بر روی خود تحمل نماید که این خود برتری بزرگی به حساب می آید. از طرفی با آن که هر دو محصول در یک بازه قیمتی قرار دارند، قیمت تخت تولید بست وی ارزان تر از اینتکس بوده و از این جهت نیز بر رقیب خود برتری دارد.  

حالا می توانیم یک محصول دیگر را که هر دو شرکت اقدام به تولید آن کرده اند با هم بررسی کنیم. به این منظور کاناپه بادی یک نفره هر دو شرکت را مقایسه و بررسی می کنیم. بست وی دو نمونه از این محصول و اینتکس یک نمونه از آن ارائه کرده است که به منظور به دست آوردن دیدی وسیعتر هر سه مدل را بررسی خواهیم کرد.

 

BESTWAY-67277

BESTWAY-75065

INTEX-68565

 

191X97X64

200X102X64

218X109X66

ابعاد

3 / 120 KG

5 / 150 KG

4.3 / 100 KG

تحمل وزن / وزن

جیر ضد تعریق

جیر ضد تعریق

جیر ضد تعریق

جنس

خوشخواب کامفورت

ساده و موازی

ساده و موازی

ساختار داخلی

$$

$$$

                 $

قیمت

👎

👍

👎

بالش بادی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در این مورد اما اوضاع کمی متفاوت است. کاناپه تختخواب شو اینتکس با داشتن ابعادی بزرگتر نسبت به دو مدل دیگر، تحمل وزن کمتری داشته و از این حیث بست وی کارآمد تر است. هر سه محصول جنس و کیفیت ساخت مشابهی دارند و از جیر ضد تعریق و پی وی سی ساخته شده اند. اگر بخواهیم ساختار داخلی را مقایسه کنیم نمونه تولید شده توسط بست وی پیشتاز بوده و از ساختار خوشخواب که حسی بهتر برای مصرف کننده به همراه خواهد داشت استفاده کرده است. دیگر نمونه بست وی نیز با داشتن بالش بادی مجزا نسبت به دو مدل دیگر برتری دارد. و اما از نظر قیمتی در این مورد اینتکس حرف اول را زده و قیمت مناسب تری دارد. البته تفاوت قیمت این محصولات تقریبا جزئی است و همگی آن ها در یک حدود قیمت عرضه شده اند.

 

تا اینجا و با بررسی این محصولات متوجه شدیم که تفاوت های اساسی بین این محصولات وجود ندارد و عمده تفاوت ها در جزئیاتی است که گاه می تواند نقشی کلیدی در انتخاب افراد ایجاد کند. با این حال با فرض برتری نسبی اینتکس به دلیل تجربه بیشتر، می بینیم که شرکت بست وی نیز برای کسب سهم خود از بازار دست به خلاقیت هایی می زند که می تواند برای خریداران جذابیت ایجاد کند.

 

محصولاتی که توسط اینتکس تولید نمی شوند

پیشتر گفتیم که بست وی علاوه بر ساخت محصولات با کیفیت برای ایجاد رقابت با اینتکس، در زمینه هایی که این شرکت در آن فعالیتی ندارد نیز حضور یافته است. این شرکت توسط شرکت پاویلو به تولید انواع چادر مسافرتی، کیسه خواب، صندلی های مسافرتی و ... مشغول بوده و قسمت جدیدی از بازار فروش این محصولات را در اختیار خود گرفته است.

 

محصولات بست وی

 

ترکیب کیسه خواب و چادر با تشک بادی کمپینگ و همچنین کوله پشتی های مسافرتی این فرصت را در اختیار بست وی قرار داده است تا دیگر نیاز های مشتریان خود در این زمینه را پوشش داده و پا به عرصه جدیدی در این بیزنس بگذارد. محصولات تولیدی بست وی همگی از بالاترین استانداردهای روز برخوردار هستند و این شرکت در عین حال با ارائه محصولات خود به قیمتی مناسب، مشتریانی همیشگی و وفادار را به خود جذب کرده است. در این قسمت می توانید چند نمونه از محصولات تولیدی بست وی در زمینه کمپینگ و مسافرت را مشاهده کرده و با آن ها آشنا شوید.

 

قایق بادی پدل برد بست وی

 

بست وی همچنین در زمینه ساخت قایق های پدل گوی سبقت را از اینتکس ربوده است. پدل بورد های این شرکت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و مدل های بسیار متنوعی نیز دارند. این در حالی است که اینتکس در این زمینه کم کار بوده و بهترین تولیدات آن به قایق های چند نفره تفریحی بر می گردد. بهترین قایق بادی ساخت اینتکس را می توان مدل مارینر 4 دانست که چند سالی است از آن به عنوان یکی از با کیفیت ترین قایق های تفریحی بزرگ نام می برند. بست وی اما علاوه بر تولید قایق بادی پدل، یک نمونه بسیار موفق دیگر در کارنامه خود دارد. قایق بادی جمینی این شرکت از برترین قایق های تفریحی حرفه ای است که قابلیت های فراوانی را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.

 

مقایسه قایق بادی جیمینی با قایق بادی مارینر

 

در پایان تصمیم گیرنده اصلی شما هستید. هر کدام از این دو کمپانی معروف، محصولاتی دارند که در سطح بین المللی مطرح هستند. همچنین برای مثال تمرکز محصولات اینتکس بیشتر بر مبلمان بادی، تخت بادی، تفریحات آبی و استخر های بادی می باشد در حالی که شرکت بست وی بیشتر بر قایق های تفریحی، پدل و لوازم کمپینگ تمرکز دارد. البته این به این معنا نیست که دیگر محصولات این شرکت ها را نباید خرید. چرا که کیفیت کار هر دو شرکت بسیار بالا و هر دو از معتبرترین های این صنایع هستند. برای مثال در قسمت جکوزی بادی هر دو شرکت محصولاتی معتبر ارائه داده اند که کیفیت بالایی در ساخت آن ها رعایت شده است.

بعد از مد نظر قرار دادن این مطالب، بهتر است در رابطه با محصولی که به دنبال آن هستید به مطالعه جزئیات، لوازم جانبی، قیمت و دیگر فاکتورها پرداخته و با دیدی بازتر انتخاب خود را انجام دهید.

مطالب اخیر

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

ادامه مطلب
محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

ادامه مطلب
توپ استخری ارزان از کجا بخریم

توپ استخری ارزان از کجا بخریم

ادامه مطلب

ساعت مچی الکترونیکی بلک مچی

Brand
دسته بندی: الکترونیک
کد: MS46891340

40000 تومان
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.