فروشگاه اینترنتی محصولات بادی (ایرانی تکس)

به فروشگاه اینترنتی محصولات بادی خوش آمدید!

معرفی انواع قایق های بادی

قایق های بادی میتوانند استفاده های زیادی داشته باشند. گاهی از آنها برای ماهیگیری استفاده می شود، درواقع بیشترین استفاده مردم همین است. گاهی ممکن است برای پیدا کردن یک گوشه مناسب برای شنا در دریاچه از آن استفاده کنیم.  ممکن است بخواهیم بچه ها را سوار آن کرده و زیر سایبان قایق ، چای و کاپ کیک با هم بخوریم. ممکن است از پاروزدن سرعتی به عنوان ورزشی مهیج استفاده کنیم و یا با نصب یک موتور لذت سرعت در آب های دریا را تجربه کنیم. در مجموع قایق های بادی مزایای خاص خود را دارند که می توان به حمل و نقل ساده، شناوری بالا، ثبات ذاتی و مصرف انرژی پایین اشاره کرد.

انواع قایق های بادی

قایق های بادی طرح ها و انواع مختلفی دارند که عبارت اند از:

 

• قایق های بادی غیر منعطف:

معمولا RIB ها خوانده می شوند . بدنه ها از فایبرگلس، آلومینیوم یا پلاستیک ساخته می شود و همچنین به این بدنه یک تیوب بزرگ بادی متصل می شود. طراحی منحصر به فرد این قایق بادی سبب می گردد که قابلیت نصب موتورهای قدرتمند را داشته باشند. از این رو به یکی از سریع ترین قایق ها مبدل گشته  است همین ویژگی سبب شده است که نیروهای نظامی و انتظامی از آن برای انجام ماموریت ها خود  بهره بگیرند. البته از این محصول برای یک تفریح  های مهیج آبی نیز می توان بهره گرفت. لازم به ذکر است که این محصول قابلیت استفاده در انواع آب های آرام و خروشان را دارد. 

 

• قایق های بادی منعطف یا تاشو:

•  بسته به مدل طراحی شان می توانند در رده اسپورت یا تفریحی و شکاری دسته بندی شوند.

 

قایق RAFT

به قایق هایی گفته می شود که کف صافی دارند و از قایق های شناور مخصوص کودکان گرفته تا مدل های پیشرفته تر آب های خروشان جزو این دسته به شمار می روند.  جنس بدنه این محصول  از پی وی سی  است که انعطاف و استحکام بالا از ویژگی های آن است . افزون بر این کف این قایق بادی را از pvc باد شونده می سازند که سبب می شود شخص هنگام نشستن احساس راحتی  بیشتری داشته باشد. دور بدنه این قایق طناب نجات قرار داده شده است که افراد می توانند برای ایمنی بیشتر از آن بهره بگیرند. همچنین قابلیت نصب موتور برقی و یا  شارژی را دارد و صندلی های جهت آسایش بیشتر در قایقرانی برای این محصول تعبیه گشته است.  برچسب تعمیرات نیز در جعبه این محصول قرار دارد تا در شرایط اضطراری بتوانید از آن برای رفع نشتی قایق استفاده کنید.


قایق بادی کایاک

 بسیار حمل و نقل ساده دارند و به سرعت باد می شوند و همچنین پاروزدن بر آنها بسیار ساده تر از انواع دیگر خواهد بود. از قایق بادی کایاک می توان برای استفاده های ورزشی و قایقرانی حرفه ای بهره گرفت. برای ساخت بدنه این محصول از جنسpvc  بهره گرفته شده است.  همچنین برای سهولت در پاروزنی دو صندلی برای این محصول تعبیه گشته است این محصول دارای یک دسته حمل و نقل است که با بهره گیری از آن می توان به راحتی قایق را جابه جا نمود. افزون بر این دارای ساکی جهت سهولت در حمل و نقل و یک برچسب برای تعمیرات احتمالی است. 

قایق های پونتون:

 بسیار محبوب ماهیگیران و کسانی است که قایق سواری در رودخانه ها را ترجیح می دهند.

مطالب اخیر

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

ادامه مطلب
محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

ادامه مطلب
توپ استخری ارزان از کجا بخریم

توپ استخری ارزان از کجا بخریم

ادامه مطلب

ساعت مچی الکترونیکی بلک مچی

Brand
دسته بندی: الکترونیک
کد: MS46891340

40000 تومان
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.