فروشگاه اینترنتی محصولات بادی (ایرانی تکس)

به فروشگاه اینترنتی محصولات بادی خوش آمدید!

برترین قایق های بادی 2018

لیستی از برترین قایق های سال 2018 را در زیر مشاهده می کنید، مقام چهارم این لیست اختصاص دارد به قایق مارینر از کمپانی اینتکس:

  • Airhead Angler Bay.

  • Aquavue Voyager 
  • Sea Eagle

  • Intex Mariner 
  • Hydro-Force Mirovia Pro
  • Newport Dana
  • Classic Accessories Colorado XT

جنس بدنه قایق های بادی معمولا از پی وی سی ساخته می شود. PVC  در ساخت قایق های بادی به شدت محبوب است، زیراکه بسیار سبک بوده و قیمت بالایی ندارد. پیشرفت های اخیر در صنعت پلیمر نشان داده که پی وی سی همچنان نیزمی تواند بسیارمقاوم باشد.

اگر بخواهیم نگاهی دقیقتر به مزایای استفاده از قایق های بادی بیندازیم، ذکر نکات زیر دور از ذهن نخواهد بود.


 

حالا که از معتبر بودن برند اینتکس مطمئن شدید خوبه که نگاهی هم به مطالب زیر کنید:

 

توان خرید

زمانی که قیمت قایق های بادی را مقایسه کنیم با مدل های فلزی و چوبی، به وضوح قابل مشاهده است که قایق های بادی قابل خرید تر هستند. تصور کنید هزاران دلار از هزینه های خرید بکاهید و همزمان این را هم در نظر داشته باشید که شما به موتور بزرگی برای قایق تان نیاز نخواهید داشت چون به سادگی وزنی سبک تر دارد. پولی که بابت خرید موتور پس انداز می کنید و همچنین بابت سوخت کمتری که در هر بار سفر، قایق به آن نیاز دارد و همچنین هزینه حمل و نقل و گاراژ همگی موجب قابل خرید تر شدن این قایق ها نسبت به مدل های معمولی می شود.

 

راحتی

برعکس قایق های معمولی که جای بسیار زیادی را از محل زندگیتان می گیرند و یا هزینه ای که برای پارک کردن آنها در اسکله متحمل می شوید، مدل های بادی به سادگی از باد خالی شده و در کمترین فضا قابل جادهی هستند. در واقع شما نیازی به کامیون های بزرگ برای حمل و نقلشان ندارید، بلکه به سادگی در صندوق عقب ماشین تان قابل جابه جایی هستند و با کمک گرفتن از پمپ های باد پیشرفته امروزی بادکردن و خالی کردن آنها به سرعت و به سادگی قابل انجام است.

 

امنیت

درنگاه اول قایق های بادی به نظر از ثبات کمتری نسبت به مدل های چوبی فلز برخوردارند. اما در واقع تیوب های شناور بیرون این قایق ها آنها را در هر شرایط آبی بسیار با ثبات می کند. آنها همچنین تقریبا غیر قابل واژگونی هستند با توجه به این واقعیت که کف این قایق ها روی سطح آب سوار می شوند و نقطه ثقل آنها بسیار پایین قرار می گیرد. به علاوه اینکه جدا بودن هر کدام از تیوب های شناور این امکان را مهیا می کند که در شرایط غیر مترقبه زمانی که سوراخی درتیوب ایجاد شد، قایق همچنان شناور باقی بماند. و حتی در چنین شرایطی تیوب های شناور به راحتی و در همه موقعیت ها قابل تعمیرند که همین باعث می شود قایق های بادی یک گزینه بسیار امن و مطمئن برای تمام نیازهای تفریحی شما باشد.

تطبیق پذیری

چه بخواهید در اقیانوس یا یک کانال ماهیگیری کنید، چه در یک دریاچه برای تفریح دوری بزنید و یا حتی درآب های خروشان کایاک سواری کنید، یک قایق بادی برای شما وجود دارد که توان خریدنش را داشته باشید.ودرواقع اکثر قایق های بادی برای عملیات چند منظوره روی آب قابل استفاده هستند. یک موتور برای راحتی بیشتر و سرعت می تواند روی آنها نصب شود و یا می توان آن را برداشت و از پاروزدن لذت برد. در برخی موارد شما حتی می توانید یک بادبان و یا ساییبان بر روی قایق نصب کرده و از هوای خلیج لذت ببرید.

 

ظرفیت بارگیری

یک مورد فوق العاده در مورد طراحی قایق های بادی این است که با آنکه آنها به سبکی پر می باشند، ذات باد شوندگی شان این اجازه را می دهد که وزن و بارهای سنگینی را تحمل کنند. به این معنا که قابلیت حمل چند نفر، لوازم ماهیگیری و هرچیز دیگری که در یک روز آفتابی برای تفریح احتیاج داشته باشید را دارند. فقط کافیست همه چیزرا در حالت تعادل و بالانس بار قایق بادی خود کرده، خودتان هم سوار شده و از اوقات خود بر فراز آبها لذت ببرید.

مطالب اخیر

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

ادامه مطلب
محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

ادامه مطلب
توپ استخری ارزان از کجا بخریم

توپ استخری ارزان از کجا بخریم

ادامه مطلب

ساعت مچی الکترونیکی بلک مچی

Brand
دسته بندی: الکترونیک
کد: MS46891340

40000 تومان
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.