فروشگاه اینترنتی محصولات بادی (ایرانی تکس)

به فروشگاه اینترنتی محصولات بادی خوش آمدید!

استفاده از استخر پیش ساخته بعنوان استخر پرورش ماهی

شما با خرید مدل های فریم دار نه تنها در فضا و هزینه ها صرفه جویی می کنید بلکه در صورت نیاز می توانید حتی به جابجایی آن بپردازید. پرورش ماهی یک شغل پر درآمد می باشد، برای مثال شما در کنار آن می توانید فعالیت های دیگر مانند تهیه کود از فضولات ماهی، فروش خاویار و . . . کسب در آمد کنید. که هر کدام از این موارد دارای قسمت مخصوص خود می باشد. بیشتر استخر های پرورش ماهی در راه رودخانه ها ساخته می شود تا آب جریان داشته و به طور طبیعی تصفیه شود که البته این ممکن است به محیط زیست آسیب زده یا در صورت خشک شدن آب رودخانه، کل مجموعه را دچار مشکل کند. برای این مشکل نیز مدل های پیش ساخته بسیار مناسب هستند چرا که به تنهایی دارای سیستم تصفیه آب بوده که به جریان دادن آب نیز کمک بسیار زیادی می کند. می توانید با ابعاد مورد نیاز خود اقدام به خرید استخر پرورش ماهی کنید. آب درون آن را نیز می توانید به لطف طراحی استاندارد از کف خالی کرده و به آبیاری مزارع یا . . . بپردازید. قبل از خرید با کارشناس فروش درمورد نوع ماهی و تعدادی که قصد دارید در آن پرورش دهید نیز سوال کنید چراکه باید ابعاد آن برای ماهی مورد نظر اندازه باشد تا آسیبی به آن وارد نشود. شما می توانید از فروشگاه درخواست کنید تا ماهیانه به چکاپ کلی استخر های شما اقدام کنند و از خرابی های احتمالی نیز جلوگیری کنند. البته این بدان معنا نیست که دیواره های استخر پرورش ماهی ضعیف هستند، بلکه جنس دیواره ها از پلاستیک فشرده الیافدار بوده که حتی با اجسام نیمه تیز نیز به سختی پاره می شوند. پمپ های مخصوصی نیز همراه این استخر ها وجود دارد که می تواند به پاکیزه کردن، تصفیه و همچنین ضدعفونی شدن آب کمک کنید، به دلیل استفاده از شن درون پمپ ها، شما بعد از استفاده کامل میتوانید شن را همراه با فضولات به کود تبدیل کنید. شما هرکجا که مقداری آب فقط برای پر کردن استخر وجود داشته باشد، می توانید به پرورش ماهی بپردازید. اگر سوال بیشتری داشتید می توانید با کارشناسان فروش جهت مشاوره نیز صحبت کنید.

یکی از موارد مصرف استخرهای پیش ساخته علاوه بر شنا و تفریحات آبی می تواند جایی برای نگهداری و پرورش ماهی باشد. افراد بسیار زیادی هستند که از این محصولات جهت پرورش ماهی استفاده کرده و یک استخر پیش ساخته پرورش ماهی راه اندازی کرده اند. انواع آبزیان را می توانید در یک استخر پیش ساخته فریمی پرورش دهید. ماهی های کوچک تر و میگو ها برای پرورش در این محصولات ایده آل هستند حال آنکه با کمی دقت و مراقبت ماهی های بزرگ تر را نیز می توانید تکثیر و نگه داری کنید.

قیمت استخر پیش ساخته

یک استخر پیش ساخته بسته به برند تولیدکننده آن و امکانات و اندازه و لوازمی که به همراه بسته ارائه می شود می تواند قیمت های متفاوتی داشته باشد. این قیمت در محصولات اینتکس تا هزار دلار نیز می رسد که با صرف چنین هزینه ای می توانید یکی از مدرن ترین و بزرگ ترین مدل های اینتکس را تهیه بفرمائید. البته نمونه هایی با اندازه کوچک تر و امکانات ساده تر نیز وجود دارد که قیمت آن ها تا زیر پانصد دلار می باشد.

استخر پیش ساخته دست دوم

در صورتی که نیاز به فروش استخر پیش ساخته دست دوم خود را دارید و همچنین اگر محصول شما سالم و قابل فروش باشد، می توانید با نمایندگی اینتکس تماس گرفته و در صورت تایید فروش استخر خود را به ما بسپارید.

مطالب اخیر

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

مقایسه محصولات بادی اینتکس با محصولات بادی بست وی

ادامه مطلب
محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

محتویات جعبه کمک های اولیه خانگی چیست؟

ادامه مطلب
توپ استخری ارزان از کجا بخریم

توپ استخری ارزان از کجا بخریم

ادامه مطلب

ساعت مچی الکترونیکی بلک مچی

Brand
دسته بندی: الکترونیک
کد: MS46891340

40000 تومان
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.